Mies laittoi mulle viestin (kun olin siis töissä) että minulle on paketti postissa ja sanoi että hän voi hakea sen huomenna kun menee kaupoille. No kun kuulin keneltä paketti on niin sanoin että haen itse :) Enhän mä millään olisi voinut odottaa huomiseen! No minä sitten hain paketin. Meiltä on postiin matkaa ehkä joku reilu kilsa. Ehkäpä siinä pari sataa metriä ennen kotia loppui kärsivällisyys ja mun piti siinä kävellessä repiä paketti auki ;) Ja voi, että mitä sieltä paljastui. Lorna's laces lankaa värissä Bee Stripe, joka on ollut toivelistalla jonkun aikaa jo. Voi kiitos sinulle salainen ystäväni, kuka ikinä oletkin :) Sen lisäksi paketissa oli Isoveljestä tehdyt lapaset ja karkkia. Myhäilin koko loppumatkan kotiin ja myhäilen vieläkin :) Lapaset oli ihan sopivat, eivätkä kutita. Paketin lähetyspaikka herätti jotakin muistoja eli lähettäjä on varmaan ollut minun vetämilläni kierroksilla mukana. Mutta koska tykkään olla tietämättä lähettäjää ennen kuin lopussa niin en aio sen enempää kaivella salaisen ystävän henkilöllisyyttä :)

En ole ennen ollut niinkään kirkkaiden värien ystävä, mutta nyt ihan viime kuukausina on alkaneet kirkkaat värit viehättää. Jopa keltainen mikä ei ole suosikkeihin kuulunut ennen. Johtuisiko se lähestyvästä keväästä että kovasti tekisi mieli kirkkaita keväisen värisiä lankoja :) Tuosta Bee Stripe väristä tulee mieleen mehiläiset ja kesä. Väri viehättää minua ihan äärettömän paljon.