Paketti tuli jo viime viikolla, mutta hirmuisen härdellin takia ehdin postata sen vasta nyt (nuo muut postaukset ovat etukäteen ajastettuja). Minä tietysti avasin sen vaikka oli pakettiin kääritty ;)

2150612.jpg

Salaiseksi ystäväkseni paljastui Lukutikku , kiitos sinulle kaikista lähetyksistä! Kaikki kirjat olen jo lukenut :) Lokki Joonatan on vielä kuuntelematta, jospa lataisin sen soittimelleni kunhan se minulle jossain vaiheessa saapuu (kilpailusta kesäkuussa! voitettu ja vieläkin saamatta...)

Olen tämän SKY kierroksen ansiosta innostunut lukemisesta taas enemmän, niin että tohdin pistää neuleen sivuun ja sen sijaan otankin kirjan käteen. Muutaman viime päivän aikana olen lukenut neljä kirjaa! Ja tänään ostin taas töistä yhden, sieltä on mukava ostella kun saa ihan hyviäkin kirjoja murto-osalla siitä mitä ne kaupassa maksaa. Valikoima riippuu tietysti siitä mitä ihmiset sinne tuo.