Tässä minä yleensä kudon. Joskus kudon myös koneen äärellä.

This is the place I usually do the knitting.

uudet351zx4.jpg

Tässä on kaksi minulle tärkeää esinettä. Kummatkin kuuluivat äidilleni. Toinen on isän äidille antama sormus ja tuon korun äiti sai 2001 kesällä (veljeni kuoli keväällä 2001) Belgiassa kirkossa papilta. Menimme tuonne kirkkoon sytyttämään kynttilää veljelleni. Kun katselimme sytytettyjä kynttilöitä niin yhtäkkiä kirkon pappi ilmestyi eteemme, otti äidin käden käteensä ja painoi tuon korun äidin käteen. Tämän jälkeen pappi poistui yhtä äänettömästi ja huomaamatta kun oli saapunutkin. Sanaakaan tämän episodin aikana ei vaihdettu.

Here are two items which are important to me. They both were my mother's. The ring was given to my mother by my father and the necklace was given to my mother by Belgian priest in the summer of 2001 (my brother died in spring 2001). We went to church to memorate my brother with a candle. When we were looking at the lit candles a priest suddenly approached us. The priest took my mother's hand and pressed that necklace to her hand. After that the priest went away as silently and unnoticed as he came. Not a single word was said during this.

uudet355ns6.jpg

Tässä näkymä koneen takaa. Tämän siis näen kun istun koneella.

This is the scene behind the laptop.

uudet368fr9.jpg

Näkymä olohuoneen yhdestä nurkasta :=)

Corner of living room :=)

uudet367dx6.jpg