fetes456ie7.jpg

Rupesin äsken tekemään aivan ihanaa joulukorttia! Pitää hehkuttaa siksi kun kuva on minusta niin ihana ja erilainan verrattuna Le Suh kuviin, mitkä nekin on yleensä kyllä kauniita. Mutta tässä kuvassa on jotain erilaista, se oikein huutaa päästä kortiksi :)

Hyskuun touhuja olen edelleen jatkanut ihan tohinalla. Alkaa olla jo hieman hoppu jos meinaa saada toteutettua kaiken mitä haluaa.

Lehmus-huivin kanssa minun piti luovuttaa. Minun logiikkani ei riitä jatkamaan huivia jos minulla ei ole koko ohjetta :( Sama ongelma on muidekin huivien kanssa, jotka ovat sellaisia kolmion mallisia joihin pitäisi itse lisätä kuviota. Ärsyttää ja tunnen itseni tosi tyhmäksi kun en vaan tajua. Ehkä minun pitää pitäytyä näissä sukissa, lapasissa jne. Toisaalta sitten jää tekemättä kaikki ihanat huivit! Ainakin tuon Lehmuksen haluaisin tehdä, samoin Fifin , Roosan , Minttumaarin ja monet monet muut ihanat huivit. Minulla olisi niihn lankojakin yllin kyllin mutta taidot eivät vain riitä. Taidan nostaa kädet pystyyn...

ONLY IN FINNISH THIS TIME!