uusicuosi227nn3.jpg

Toisin sanoen lunta on siis satanut ihan koko päivän, kivaa! Toivottavasti se ei enää lähtisi pois. Virkistävää nähdä maa valkoisena.

Erinäisten projektien parissa pitää kiirettä, mutta lupaan että toivottavasti huomisen aikana saan esitellä oman projektini jonka parissa olen puurtanut jonkun aikaa. Ei se välttämättä toisista ole niin hieno mutta minulle kirjoneuleen tyyppiset ovat vähän hankalia joten olen iloinen kun saan tämän projektin kunnialla päätökseen.

Tulevista tai meneillään olevista töistä sen verran että puikoilla on hello kitty slipari Emmalle, salainen poma projekti joka saattaa päätyä ufoksi ja kaulaliina. Hei, eihän niitä niin montaa ollutkaan!

Jos joku tietää hyvän ohjesivun miten tehdään raglan hihat niin voisi hihkaista :) Olen googlettanut mutta toistaiseksi en ole löytänyt mitään sellaista sivua mikä avaisi minulle asian niin että pystyisin sen perusteella tekemään jotain.