Heräsin tuossa omia aikojani puoli kuudelta vaikka olisi saanut nukkua tunnin pidempään. En saanut enää unta joten nousin ja tuli koneelle. Olen viettänyt tämän tunnin selaillen blogeja ja tehden sukkaa.

Olen siis aloittanut toiset palmikkosukat, jos en tätä jo ehtinyt kertoa aiemmin. Teen niihin lyhyemmän varren ja kohta olen siinä vaiheessa että saa kantapäätä aloittaa. Liekö ehtisivät vielä Sukkasatoon , no saa nähdä. Aika nopeathan nuo ovat kyllä kutoa. Nyt yritän tietoisesti tehdä hieman löysempää neulosta, jospa sukat silloin sujahtaisivat saajalleen helpommin jalkaan kun nuo ekat minulle. Nämä toiset ovat siis menossa pukin konttiin. Tai jos olen oikein nopea niin sunnuntaina anopille synttärilahjaksi, mutta en jaksa uskoa että niin nopea olisin kun aikaa kutomiseen on aika vähän päivittäin.

Selailin myös yhden valokuvaamon sivuja, jos veisi Emma neidin kuvattavaksi. Töissä oli eilen valokuvaus ja muistui omat kouluajat mieleen. Kuvia oli aina kiva odottaa. Neidin hoitopaikassa yksityiskuvausta ei enää ole. Viime jouluna käytin Emmaa kuvauksessa, 15e/15 kuvaa taisi olla tarjous. No sinne päin kuitenkin. Täytyy odotella josko heille tulisi samanlainen tarjous tänä vuonna.

3d kuvia olen leikannut jyväskylän reissulla valmiiksi, täytyy varmaan viikonloppuna koota ne kortit :)