Tässäpä esittelyssä itse valitsemani tanssityyli, mielenkiinnolla odotan sitä minkä Emo minulle loppuen lopuksi valitsee. Pahoin pelkään, että olen vielä nesteessä tämän asian tiimoilta, mutta tässähän on tarkoitus haastaa itsensä ja aina vaan parempi jos matkan varrella oppii jotain uutta :) Olisin voinut kansantanssien sijaan vaikkapa streetin, satubaletin, hiphopin tai baletin mutta päädyin kuitenkin kansantansseihin. En malttaisi enää odottaa ja onneksi ei kauaa tarvitsekaan :D

KANSANTANSSI

"Selvät säännöt ja askeleet muodostelmassa. Sinä neulot palmikoita. Sinne, tänne, ympäri ja pyörähdys, modernia tulkintaa tai perinteisiä kelttisolmuja. Neuloessasi voimme melkein kuulla kuinka hoet: ”Neljä vasemmalta nurin, kaksi oikein, kaksi silmukkaa taakse odottamaan, kaksi oikein…” "

* Olen palmikkonarkomaani ja joskus palmikot tulevat jopa uniin. Joitakin palmikkoneuleita olen kyhännyt itsekin kasaan, mutta onneksi ravelry on pullollaan mitä ihanampia palmikollisia ohjeita joista valita :) Juuri nyt minulla on kesken Gweldolyn Twististä, muiden töiden ohella. Kaikkein kauneimpia neuleita ovat mielestäni palmikolliset :) Tällä hetkellä suunnitelmissa palmikkopeitto, sukkia ja ties mitä muutakin :D Palmikot koen omakseni enemmän kuin minkään muun tyylin.